Følg din mavefornemmelse
Og fordi de indsigter insider kan give dig, vil give en solid mavefornemmelse, som vil give dig lyst til at komme i gang med at forandre tingene – nu.
Med andre ord er insider et fleksibelt research- og analysebureau, der er trænet i at se tingene på en anden måde. Vi elsker at være ude i marken og opsnappe nye tendenser, viden og indsigt til dig.
Analyserne og kunderne er for det meste fortrolige, men insider arbejder med og har erfaring fra følgende brancher:
- Arkitektur
- Bank, Finans og Kapitalfond
- Fastfood
- Forsikring
- Fødevarer og Retail
- Kosmetik og Personlig pleje
- Indretning og møbler
- Legetøj (børn 6-12 år)
- Landbrug
- Medicinalindustrien
- Medie- og Forlagsbranchen
- Mode
- Onlinespil
- Personlig hygiejne
- Tele & kommunikation
- Tobak
- Transport/bil
- Workplacedesign og medarbejdertilfredshedsundersøgelser