Følg din mavefornemmelse

Og fordi de indsigter insider kan give dig, vil give en solid mavefornemmelse, som vil give dig lyst til at komme i gang med at forandre tingene – nu.

Med andre ord er insider et fleksibelt research- og analysebureau, der er trænet i at se tingene på en anden måde. Vi elsker at være ude i marken og opsnappe nye tendenser, viden og indsigt til dig.

Analyserne og kunderne er for det meste fortrolige, men insider arbejder med og har erfaring fra følgende brancher:
  • Arkitektur
  • Bank, Finans og Kapitalfond
  • Fastfood
  • Forsikring
  • Fødevarer og Retail
  • Kosmetik og Personlig pleje
  • Indretning og møbler
  • Legetøj (børn 6-12 år)
  • Landbrug
  • Medicinalindustrien
  • Medie- og Forlagsbranchen
  • Mode
  • Onlinespil
  • Personlig hygiejne
  • Tele & kommunikation
  • Tobak
  • Transport/bil
  • Workplacedesign og medarbejdertilfredshedsundersøgelser